Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Underbara sommar!

Av Linda - 22 maj 2010 18:25

Så otroligt härlig dag/vecka.

Varit ute nästan hela dagen och njutit av det underbara vädret vilket har gett resultat på mina kära axlar. Falurödfärg släng er i väggen.


  


Matat fåglarna vid dammen där vi bor. Tristan är verkligen jätte förtjust i fåglarna och skrattat så gott när de flög ner i vattnet och tog brödsmulorna jag kastat i.


  


Mellis avnjöt vi på gräsmattan på en filt.

Och avslutade dagens utevistelse med att försöka hitta farfar i folkvimmlet på Göteborgsvarvet, tyvärr hittade vi inte honom men det fanns massa andra att heja på. Mitt emot oss stod en dam som ropade "heja heja" hela tiden och tillslut började Tristan att ropa "heee heee heee".


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Ovido - Quiz & Flashcards